недеља, 24. април 2016.

Pasta sa spanaćem

Pasta sa spanaćem
Pasta sa spanaćem



E sad nešto samo za šefa Šaljive kuhinje !Šta ću,volim zeleno ,volim spanać !
Ponekad mi se čini da sam toliko zaluđena fotografijom da sam poćela sebe da preispitujem.Naime,pođem do prodavnice,inače živim na 8 spratu,i usput uberem detelinu,cvet iz parka,grančicu iz komšijke bašte.Pita me komšinica :"ti i od toga spremaš nešto "?Pa da li ja uopšte ličim na nekoga ko jede detelinu i prvo prolećno cveće.?!Bude mi slatko i zabavno i daje mi još veću energiju da budem još bolja !Samo da znate,prekratak mi je dan !A mogla sam...

Potrebno je :

400 gr makarona po izboru-ja sam koristila integralne
300 gr spanaća
2 čena belog lika
1 kašika začinsko bilje
po ukusu soli
po ukusu bibera
200 ml pavlaka za kuvanje
2 kašike maslinovog ulja
100 gr kačkavalja

Priprema :

Spanać oćistiti,oprati i kuvati 10 minuta na naslabijoj temperaturi.
Makarone obariti po uputsvu sa kesice.Kad budu gotove,procedite ih.
Na maslinovom ulju dodati prokuvan spanać isećen na manje delove.Dodati isečen beli luk i pržiti pola minute dok luk ne pusti aromu.Zatim dodati pavlaku i mešati dok se ne sjedini sastojci.Dodati makarone i začine.Sve zajedno promešati lagano više puta.Skloniti sa ringle,servirati i narendati kačkavalj.Uživati u divnom ukusu.
Prijatno !

Нема коментара:

Постави коментар