уторак, 4. октобар 2016.

Venecija i ja-prvi put

Venecija i ja-prvi put
Venecija i ja-prvi put
Venecija i ja !Divno, nezaboravno putovanje.Hvala mojoj sesti za divno druženje,dva dana su brzinom svetlosti prošla i ostavila bogatstvo u srcu,pozitivu i 200 fotografija !
 Kanal Grande-odavde sve počinje !Hiljadu nijansi boja,prelepe građevine i smirenost koju voda nosi !
 Trst i prva jutarnja kafica sa Vesnom.Oduševljenje i velika sreća.
 Lido Di Jesolo-iiiiiii more,prvi put ove godine.Još uvek osećam šum talasa...
 Vesna i ja.Dve sestre zajedno dva dana i dve noći.Volimo putovanja,more,dobre fotografije...
 Lično i personalno šef Šaljive kuhinje.Još uvek osećam ovaj fini pesak pod nogama.Osećam more...
 Ovo srce je specijalno samo za vas !
 Doručak u hotelu Bolivar i neprevaziđeni italijanski kroasani i topla čokolada !
 Upoznala divne ljude iz Gornjeg Milanovca,Milku i Željka.Hvala vam na divnom druženju,divni ste !
 Ovo je ruka koja može zaustaviti i prekriti trećinu mora .Pogledajte !
 Venecija na pomolu !Oduševljenje !
 Venčanje u Veneciji,baš kad sam ja stigla,koja slučajnost ?Divno je videti !
 Kanali,gondole,svi ljudi sveta,sve boje sveta...
 Neprevaziđena italijanska pizza !
 Prvi susret sa kruzerom.Izvinjavam se zbog preseka ali moj telefon je mali i nemoćan da uslika svu tu lepotu !
 Dvesta slika,neobične građevine,ljudi iz svih delova sveta.
 Šwf Šaljive kuhinje pod maskom !
 Građevina kojoj se divim !
 Sunce na dohvat ruke !
 Nebesko plavetnilo i more...
 Užarena lopta i ja.Sunce meni,sunce tebi !
Doživeti zalazak sunca u Veneciji-neprocenjivo.Brod koji plovi i polako nestaje sa vidika.
Sutra je novi dan i nova nada i čežnja da možemo se sresti ponovo !
Uživajte !

Нема коментара:

Постави коментар