уторак, 26. јул 2016.

U mirisnom vrtu...

U mirisnom vrtu...
U mirisnom vrtu...

 Prelistajte novi katalog i naručite omiljene proizvode po super akcijskim cenama.
 Biram Farmasi !Brinem za svoje zdravlje,svi proizvodi su dermatološli ispitani.
 Farmasi Rose Therapy je moj šampon izbora.Koji šampon Vi koristite ?
 Želim da budem lepa !
 Operite kosu prirodnim šamponom,nek Vam kosa bude lepa,zdrava i sjajna.
 Preporučujem od srca Farmasi !
 Krema za ruke  Naturelle Damask Rose odličan izbor da Vaša koža ruku bude elastična,hidrirana i da izgleda zdravo.
Ono#kad šef kuhinje shvati ozbiljno zadatak !
Draga Marija hvala na divnom poklonu koji si izabrala samo za mene.Pogodila si moj ukus i miris !

Ružina vodica je nezamenljiva u svakodnevnoj nezi i poznata je kao najbolji čistač kože.Oduševljena sam mirisom ruža,imam osećaj kao da sam u mirisnom vrtu po ceo dan i celu noć.Miris ruže je postojan,kosa mi je mekana i svilenkasta.Dovoljno je vrlo malo šapona da se napravi pena,vrlo jednostavno :nanesi,istrljaj,isperi,pa ponovi.Zar ne ?
Šampon je za sve tipove kose,pakovanje od 375 ml.


Hand Cream savršeno obavlja  funkciju zaštite kože .Revitalizing krema bez parabena učiniće da za kratko vreme Vaše ruke izgledaju savršeno.Bogata formulacija ,mirisa ruže koju koža praktično "pije ".Struktura priizvoda je vrlo hranljiva te je potrebno vrlo malo kreme  tako da je proizvod ekonomičan,pakovanje je od 75 ml i može se nabaviti po specijalnoj ceni od 150 dinara.Miris ruže se dugo zadržava na koži.Pruža koži hidrataciju,ne pruža osećaj lepljivosti.
Pogodna za svaki tip kože.

A koju kremu za ruke Vi koristite ?

Нема коментара:

Постави коментар