понедељак, 28. новембар 2016.

Zlatibor i divan vikend

Zlatibor i divan vikend
Zlatibor i divan vikend
 Oduvek sam se divila ovakvim fotografijama.Jezero,borova šuma,odjaj u vodi,žagor dece i dvoje zagrljenih...Kradom sam ih slikala,nisam mogla odoleti !
 Hotel Mona i mnogo opcija za razonodu.Predivan spolja još lepši iznutra.Najjači utisak su mi ostavili bazeni i SPA centar.Jaccuzi bazen mi je opustio svaki mišić na  telu.Poseban osećaj masaže pružaju rotirajuće hidro mlaznice koje rotirajućim vodenim mlazom daju osećaj pokretne masaže na telu.Temperatura vode je 35 stepeni.Oko bazena ležaljke i garniture za odmor.Ma prava uživancija.Preporučujem i rado ču se vratiti !
 I gde bi šef  Šaljive kuhinje nego u kuhinji.Divan i veliki izbor jela,lokalnih specijaliteta i nacionalnih jela.Teko se odlučiti za jedno jelo,ja bar nisam mogla !
 Slana tortica sa kajmakom mi je privukla pažnju !
 Ovako sam započela zlatiborsko jutro.Voćni jogurt sa kandiranim voćem i lisnate rolnice sa kremom je pun pogodak.Prosto obožavam.
 Prošetala stazom zdravlja,nadisala se svežeg vazduha i mirisa borove šume.
 Ne dam ovo sunce u očima,ne dam ovo hleba na dlanu !
 Mnogo mi se dopala ova fotografija.Ne znam zašto !Uživala  sam u svakom koraku.
 Moja Verka i ja pile zlatiborsku kafu i mogu vam reći ,odlična je.Prava kafa,jaka,mami osmeh i izražava zadovoljstvo.Kažu da je to zlatiborska kafa i da je sami prave.
 Moj svetski putnik.Moja Verka !Ona iz Zmajeva (okolina Novog Sada ) a ja iz Velike Plane.Nekada fb prijatelj a sada prava drugarica.Imale smo tu sreću da se sretnemo na jednoj dodeli nagrada a onda dobijemo isti vaučer za letovanje u Vrnjačku Banju,provedemo zajedno 4 dana i sada ceo vikend i to ne bilo gde već pravo na Zlatibor.Naime ,Verka je osvojila nagradu i pozvala me da budem njen pratilac.Sa zadovoljstvom prihvatila.Verka hvala na divnom iskustvu ! Sada sam bogatija !
 Čačanski Ships je darodavac.I hvala mu !
 Ovako izgleda moja večera .Reći će te da sam preterala ali kako odoleti ?Pečurke,piletina,susam i puno salate,moj izbor !
Moj fotograf iza mojih leđa.Ova fotografija mi je draga !Verka,neću te menjati,odlične fotke praviš !Hvala na divnom druženju.I još nešto,znaš kako kažu "ako ideš sa nekim  dva puta ,moraš i treći " !Jedva čekam !

Нема коментара:

Постави коментар