четвртак, 28. јануар 2021.

Posna pita sa kukuruzom šećercem








Za sve one koji ne vole pitu sa pečurkama!Adekvatna zamena !kaokuvarica ili  moja draga  Ana me podstakla da isprobam i ja !


Potrebno je :

1 veći praziluk

300 gr kukuruza šećerca

1 kašičica soli

1 kašičica bibera

1 kašičiza začinsko bilje

5 kašika ulja

500 gr kote za pitu

300 ml vode

200 ml ulja


Priprema :

Praziluk iseći sitno na kockice i propržiti na ulju.Kad omekša i porumeni dodati kukuruz,začinsko bilje i biber.Sjediniti sastojke i ostavite da se fil ohladi.

Prokuvati vodu sa uljem i soli.Kore podeliti na trećinu.Ja sam isekla makazama jer sam htela da pitice odnosno triuglići budu mani da bi se uklopili sa  posnim predjelom.

Svaku koru premazati četkicom sa mešavinom vode i ulja.Staviti po kašičicu fila i motati trougliće.Postupak ponavljati dok ne potrošite sve sastojke.Svaki troglić premazati četkicom sa mešavinom vode i ulja i peći na 180 C oko 15 minuta.

Podjednako su dobre i vruće i hladne !Prijatno !

Нема коментара:

Постави коментар